Cyklistika je v České republice s jistou nadsázkou řečeno národním sportem. Prokazuje to obrovský zájem o nákup či pronájem jízdních kol, které dnes pořídíte za rozumnou cenu, a také špičková síť cyklostezek, jedna z nejpropracovanějších na světě. Výroba jízdních kol se také v průběhu několika desítek let významně posunula kupředu, ať už se zaměřujeme na jakékoli typy bicyklů.
Jízdní kolo sestává z několika desítek až stovek komponentů, drobných i velkých dílů, a každý z nich tu zaujímá důležitou funkci. Jde o výrobky z plastu či kovu, zhotovované různými technologiemi https://www.elektrina.cz/veda-a-technika/clanky a postupy, a kdo se chce pustit do výrobního procesu, musí se také postarat o logistické operace – skladování a přepravu vyráběných kusů.
Dříve se při výrobě jízdních kol využívaly zejména nádoby z plechu nebo ze dřeva, šlo o různé barely, boxy a bedny, a s nimi se také počítalo při přepravě do skladů a do obchodní sítě při prodeji náhradních dílů. Kovové nádoby však byly velmi těžké a neskladné a dřevěné zas často trpěly poškozením materiálu a náchylností k plesnivění a hnilobě. Proto se v současné době přikláníme k přepravkám z plastu, kam patří i EuroClick.
EuroClick získal cenu schoellerallibert.com mezi obalovými výrobky v naší zemi díky jeho vlastnostem a technologii zpracování:
Prolisy – zatímco vnitřní stěny skladové bedny jsou hladké a snadno se udržují v čistotě, vnější část je doplněna prolisy, které ji udržují v pevném tvaru, aniž by bylo nutné plýtvat materiálem na příliš silnou stěnu nádoby. Tím se také snižuje její hmotnost, což šetří provozní náklady při přepravě.
Stohovatelnost – přepravky EuroClick lze skládat na sebe do velkých výšek, umožňují to tvary dna, které pevně zapadají do další bedny, a tím se vzniklý sloupec nekymácí.
Snadná manipulace – vzhledem k nízké hmotnosti přepravek se s nimi snadno manipuluje jak na automatických linkách, tak i ručně. Obsluze to šetří námahu, kterou by bylo nutné vyvinou se stejně velkými bednami ze dřeva nebo z kovu.